Amelia (:

HejHej, Just nu är jag hos Amelia, haha.. vi lagade mat men de gick inte så bra... Vi typ gjorde makaroner och korv.. Jag stekte koven och hon kokade makaronern, HEHEHEHE,, korvern vart inte direkt så bra.. men makaronerna.. ne skojja, dom vart hårda.. :'ccc
ikväll ska vi typ ha tråkigt,, kanske spela sims? vem vet, imorgon kommer jag hem, Juste.. Jag trodde att de var lördag idag.. haha alla ba " ne.. det är söndag?" *depp..*
bara typ 7 dagar kvar av lovet BUHUHUU, Sanna.. Jag älska dig :*

Men nu ska jag inte sitta och fläska mig vid datorn, vi ska nog göra en dansvideo sen, bara för vi är bäst.. HAHAHA.. men puss pussss, Hoppas ni har en bra söndag.
*WAOOOW*
Yay, vem äger världen? AVRL LAVIGNE.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback